Når I søger nye medarbejdere, vil I gerne signalere, at I er en moderne fremadrettet virksomhed med stærke og gode værdier.
Med video-jobannoncer, vækker I følelser hos de potentielle ansøgere og I sender samtidig et signal om, at jeres virksomhed er innovativ og kreativ.
En video-jobannonce viser hvem I er, hvordan I arbejder og giver kandidaterne en stærk forståelse for jeres kultur og værdier – alt sammen emner, som er meget svært at formidle på et stykke 2-dimensionelt papir.
Vi har rekrutteringseksperter tilknyttet vores virksomhed, som nøjagtigt ved, hvad der ”fænger” hos en ansøger.
Alene på LinkedIn, er der over 1,7 mio. danskere, og en stor del af dem overvejer et jobskifte. Så vis jer frem, der hvor kandidaterne nu til dags søger alle deres informationer – på de sociale medier som LinkedIn, Facebook, Twitter og Jobindex.
Hvis I nu er fanget af ideen med at lave en video-jobannonce til de sociale medier, er der pludseliget par nervøse tanker som kan melde sig; ”Kan jeg ”performe” foran et kamera? Hvad nu hvis jeg kludrer i det? Vil jeg se godt ud i en videofilm osv.?”
Men bare rolig, vi har prøvet det mange gange før. Vi har rekrutteringseksperter tilknyttet vores virksomhed, som nøjagtigt ved, hvad der ”fænger” hos en ansøger. Vi sørger derfor for at forarbejdet er helt på plads, og selve optagelserne foretages i en god atmosfære, og vi optager scenerne om og om igen, lige til de ”sidder i skabet”.
På denne måde kan vi formidle din virksomheds DNA stærkest muligt til dem der ser og deler videoen