REKRUTTERINGS FILM

Ikke flere skrevne ord – vis dem hvad I står for

Rekrutterings film


Hvis du er over 35 år, husker du nok Søndags Berlingeren, som med den kæmpe store jobsektion var stedet, når du skulle finde dit næste job, på vej videre i din karriere.

Det er fortid nu, hvor alle jobopslag ligger elektronisk på forskellige job-portaler på nettet. Men næsten alle annoncerne er stadig udformet over den gammelkendte trykte skabelon.

Arbejdsmarkedet er ”hot”, og i mange brancher er det endog meget svært at tiltrække nye kvalificerede medarbejdere. Resultatet er ofte, at I får for få kvalificerede og relevante kandidater, når I slår stillinger op på de internetbaserede jobportaler.

Rekrutterings film

Hvordan sikrer I så en meget
større opmærksomhed?


Når I søger nye medarbejdere, vil I gerne signalere, at I er en moderne fremadrettet virksomhed med stærke og gode værdier.
Med video-jobannoncer, vækker I følelser hos de potentielle ansøgere og I sender samtidig et signal om, at jeres virksomhed er innovativ og kreativ.

En video-jobannonce viser hvem I er, hvordan I arbejder og giver kandidaterne en stærk forståelse for jeres kultur og værdier – alt sammen emner, som er meget svært at formidle på et stykke 2-dimensionelt papir.

Vi har rekrutteringseksperter tilknyttet vores virksomhed, som nøjagtigt ved, hvad der ”fænger” hos en ansøger.

Alene på LinkedIn, er der over 1,7 mio. danskere, og en stor del af dem overvejer et jobskifte. Så vis jer frem, der hvor kandidaterne nu til dags søger alle deres informationer – på de sociale medier som LinkedIn, Facebook, Twitter og Jobindex.

Hvis I nu er fanget af ideen med at lave en video-jobannonce til de sociale medier, er der pludseliget par nervøse tanker som kan melde sig; ”Kan jeg ”performe” foran et kamera? Hvad nu hvis jeg kludrer i det? Vil jeg se godt ud i en videofilm osv.?”

Men bare rolig, vi har prøvet det mange gange før. Vi har rekrutteringseksperter tilknyttet vores virksomhed, som nøjagtigt ved, hvad der ”fænger” hos en ansøger. Vi sørger derfor for at forarbejdet er helt på plads, og selve optagelserne foretages i en god atmosfære, og vi optager scenerne om og om igen, lige til de ”sidder i skabet”.

På denne måde kan vi formidle din virksomheds DNA stærkest muligt til dem der ser og deler videoen

Hvordan gøres det i praksis?

Vi opbygger først et ”miniportræt” af din virksomhed, som afspejler virksomhedens kultur, værdier og de mange spændende opgaver I har, og derved virker som promotion af hele virksomheden. Denne del kan genbruges løbende i nye stillingsopslag. Som start og i slutningen af videoen, lægges så sekvenser ind omkring den konkrete stilling. På den måde kan efterfølgende stillingsopslag laves nemt, hurtigt og billigt.

Vi holder et formøde hvor forløbet planlægges – hvem gør hvad. Hvem hos jer skal præsentere virksomheden og jobbet, og hvad skal der siges?
Her hjælper vi jer med gode råd og ideer og vores rekrutteringsekspert hjælper med helt konkrete forslag til jeres manuskript.

Ude i din virksomhed, anvender vi typisk et par timer til selve optagelserne. Efterfølgende laver vi klipning og redigering i vores redigeringssuite, og jeres videofilm ligger så klar efter nogle få dage.
Vi hjælper gerne med at lægge den færdige video-jobannonce på de aftalte sociale medier, og vi kan levere rapporter til jer om antal visninger etc.

Så hvis I vil I have de flest mulige, og bedst kvalificerede, ansøgere til jeres virksomhed, så inviter os til en uforpligtende kop kaffe, så fortæller vi meget gerne mere om alle mulighederne.

Se en typisk pris, samt hvad der er inkluderet